Administrare personal

Administrare personal

Administrarea personalului se poate dovedi a fi o activitate costisitoare din punctul de vedere financiar dar si din punct de vedere al timpului alocat.  Adesea administrarea de personal pare greu de dus la un bun sfarsit doar din interiorul firmei, in conditiile unei miscari masive de personal sau in urma modificarilor de legislatie (tot mai dese si cu efect mult mai rapid).

Preluam administrarea personalului, activitate necesara unei afaceri sanatoase, obtinand pentru client mai mult timp destinat activitatii de baza.

Administrarea personalului presupune parcurgerea unor etape care incep dinainte de angajare si se termina la o anumita perioada dupa incetarea contractului.

Administram, intretinem, actualizam si arhivam dosarele de personal si baza de date a angajatilor in conformitate cu legislatia romana, tinand cont reglementarile interne ale firmei.

Administrarea de personal inseamna intocmirea contractelor individuale de munca si a dosarelor de personal la angajare (minuta informare, contract individual de munca, fisa de post, completarea dosarului de personal cu copii ale principalelor documente de identitate, studii si stare civila ale salariatului);

Intocmirea documentatiei pentru incetarea/ modificarea/ suspendarea contractelor individuale de munca (minute informare, acte aditionale, decizii etc.)

Administrarea de personal se realizeaza prin generarea si transmiterea inregistrarilor in Registrului general de evidenta a salariatilor (Revisal), conform prevederilor legale;

Actualizarea periodica a dosarelor de personal, conform prevederilor legale: actualizarea informatiilor privind casa de asigurari de sanatate, persoane aflate in intretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri etc.;

Administrarea de personal inglobeaza eliberarea de adeverinte pentru salariati (pentru obtinerea subventiei la caldura, pentru venituri si deduceri, pentru obtinerea creditelor de la banci si/sau in alte scopuri);

De asemenea administrarea de personal inseamna intocmirea diverselor situatii privind concediile (de odihna, concediile fara plata, concediile medicale si dosarele de recuperare de sume din concediile medicale), intocmirea dosarelor in vederea obtinerii diferitelor tipuri de pensii, realizarea diverselor situatii privind structura personalului (rapoarte periodice pentru Institutul National de Statistica, Anaf, ITM, CASS, CNPAS, etc), precum si notificarea permanenta in privinta schimbarilor legislative legate de resursele umane.